city skyline
» » Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії 2015/2016 навчального року
» » Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії 2015/2016 навчального року

    Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії 2015/2016 навчального року


     Методичні рекомендації

    щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

    з хімії 2015/2016 навчального року

    Чухненко Поліна Сергіївна, методист науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін ІППО Чернівецької області

    Учасниками ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, відповідно до вимог чинного Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, можуть бути учні 8-11-их класів ЗНЗ та І-ІІ-их курсів ПТНЗ, які є переможцями І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії та включені у ЗАЯВКУ відповідно до РЕЙТИНГУ навчального закладу.

    Олімпіада проводиться 12 грудня 2015 року у два тури. Перший тур передбачає розв’язання розрахункових задач. Другий тур – експериментальний (уявний експеримент).

    Оргкомітету передбачити наявність двох зошитів (або, наприклад: зошиту для розв’язання задач та бланків для виконання експериментальної частини олімпіадної роботи) та роздрукований титульний аркуш для їх підпису на кожного учасника олімпіади. Комплекти завдань олімпіади з хімії для кожного класу включатимуть 5 розрахункових задач та 1 експериментальне завдання. На розв’язання задач відводиться 150 хв. Після закінчення відведеного часу учасники олімпіади здають зошити із відповідями і отримують експериментальне завдання (другий зошит або бланк із титульним аркушем). На його виконання відводиться 45хвилин. Зміст завдань ґрунтується на знаннях матеріалу, визначеного навчальною програмою з хімії, включаючи теми, що вивчались у попередніх класах. Експериментальне завдання (уявний експеримент) містить опис певного невеликого експерименту з малюнками, графіками, розрахунками, схемами, таблицями тощо. Учень, прочитавши, зміст завдання, має зрозуміти мету експерименту, логіку послідовності його проведення, оцінити чи досягнута мета експерименту, практичне значення отриманих результатів, вміти відповісти на запитання до експериментальної задачі (об’єкту, ходу виконання роботи тощо), розв’язати завдання, записати схеми хімічних реакції, перетворити їх на рівняння, зробити власний висновок і т.п. Дозволяється користуватися не програмованим калькулятором(користуватися мобільним телефоном заборонено), Періодичною системою хімічних елементів Д.І. Менделєєва (довгим або коротким варіантом), таблицею розчинності кислот, основ і солей у воді, мати при собі ручку, олівець, гумку, лінійку. Чернетка членами журі не розглядається. Як виключення, журі може звернутися до чернетки, якщо в чистовику явно вказано посилання на чернетку, де розглянуто окремі випадки або проведено доведення якогось твердження.

    Організаційні питання

    Під час виконання завдань у класній кімнаті має бути присутнім вчитель не фахівець з хімії. Він розсаджує учнів по одному за кожну парту і проводить інструктаж: вказує місце для розміщення речей учнів, ознайомлює із правилами поведінки під час олімпіади (не списувати, не підказувати, не користуватися шпаргалками тощо), роздає зошити і організовує їх підписання. Через 150 хв. від початку виконання завдань збирає зошити і передає їх голові оргкомітету для шифрування та роздає другий зошит (або бланк із титульним аркушем для підпису) для виконання експериментального завдання. Організовує їх підписування. Зошити із експериментальним завданням збирає через 45 хвилин від початку їх виконання і передає голові оргкомітету для шифрування. Наголошує, що виходити з аудиторії можна, але при цьому роботу залишати на столі у вчителя. На дошці вчитель має записати час початку і завершення виконання задач І туру олімпіади, а потім час початку і завершення виконання завдання ІІ туру олімпіади.

    Критерії оцінювання

    Розрахункові задачі І туру олімпіади – загальна кількість балів 50 (окремий розподіл балів за кожну задачу визначається членами журі на чолі із головою журі у залежності від складності задач).

    Експериментальне завдання ІІ туру олімпіади – 15 балів.

    Загальна кількість балів – 65 балів.

    Методичні рекомендації  [55 Kb] (cкачувань: 73)
    скачать dle 10.3фильмы бесплатно


    Похожі новини
  • ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з англійської мови
  • Про організацію та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
  • Щодо регіональних олімпіад з лінгвістики
  • Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології 2015/2016 навчального року
  • Про проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін у 2015/2016 н.р.

  • Добавити коментар
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вставка лінкуВставка захищеного лінку Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлеру