city skyline

    Тести для вчителів сеседньої та старшої ланки


    Тести для вчителів середньої і старшої ланки

    1. Педагогіка – це:

    а) особлива сфера суспільної діяльності з виховання людини, складовими частинами якої є освіта та навчання;

    б) наука про виховання людини;

    в) цілеспрямований та організований процес формування особистості. 2 бал

    2. Під часуроку у технології інтерактивного навчання роль особистості вчителя визначається як:

    а) Джерело знань;

    б) Організатора, лідера.1 бал

    3.Визначте методи визначення навчальних потреб учня:

    а) Інтерв’ю;

    б) Тестування;

    в) Анкетування;

    г) Аналіз успішності;

    д) Фокус група.1 бал

    4.Криза ідентичності є характерною для:

    а) дорослих людей;

    б) молодших школярів;

    в) юнаків і дівчат;

    г) підлітків;

    д) дітей дошкільного віку. 3 бали

    5. До якої групи включено практичні методи навчання:

    а) вправи, лабораторні, практичні та дослідні роботи;

    б) демонстрація, самостійні спостереження;

    в) робота з книгою, бесіда, графічні роботи;

    г) розповідь, самостійні спостереження.1 бал

    6. Форма організації навчання в загальноосвітній школі – це:

    а) заняття;

    б) урок;

    в) класна година;

    г) година спілкування. 1 бал

    7. Від чого, головним чином, залежить розвиток здібностей школяра?:

    а) від природних задатків;

    б) від кількості прочитаних книг;

    в) від спілкування з ровесниками.1 бал

    8. Професійна придатність учителя – це:

    а) необхідний комплекс умінь, які набуваються у процесі здобуття вищої освіти;

    б) показник рівня засвоєння вчителем спеціальних знань;

    в) необхідний комплекс здібностей, фізичних, нервово-психічних і моральних якостей, що потрібні для набуття певних робочих функцій і успішної діяльності у сфері освіти.1 бал

    9.Своєрідність психічного складу особистості, що виявляється в її поведінці, її ставленні до суспільства, до колективу, до інших людей і до самої себе – це:

    а) індивідуальність;

    б) темперамент;

    в) характер;

    г) діяльність. 3 бали

    10. Нестандартний урок відрізняється від стандартного:

    а) тривалістю;

    б) формою;

    в) метою;

    г) розробленою моделлю. 1 бал

     
     
    скачать dle 10.3фильмы бесплатно


    Похожі новини
  • Зразок плану виховної роботи Чуньківського НВК
  • Фестиваль педагогічних ідей
  • Методичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання (технології) та креслення у 2015/2016 навчальному році
  • Методичні рекомендації Дня знань у 2015-2016 н.р.

  • Добавити коментар
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вставка лінкуВставка захищеного лінку Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлеру