Обласний семінар-тренінг «Організація інклюзивного навчання в умовах реалізації концепції Нової української школи» на базі Горішньошеровецької ЗОШ
Автор: admin від 03 червня, разділ: Новини, пер 271

«Інклюзивна освіта – перспектива нова, хоч різні можливості – рівні права» саме під таким гаслом пройшов 30 травня 2018 року на базі Горішньошеровецької ЗОШ І – ІІІ ступенів Заставнівського району відбувся обласний семінар-тренінг для педагогів (асистентів вчителя) на тему: «Організація інклюзивного навчання в умовах реалізації концепції Нової української школи »
Участь у заході взяли 22 педагоги Чернівецької області та фахівці обласної психолого-медико педагогічої консультації. З вітальним словом до учасників виступила Оксана Іванівна Гринюк головний спеціаліст інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації.
Під час роботи семінару були розкриті питання:
➢Організація та перспективи інклюзивного навчання та виховання в Заставнівському районі.
➢Умови успішного впровадження інклюзивного навчання в Горішньошеівецькій ЗОШ.
➢«Інклюзивне навчання від теорії до практики». Опис досвіду роботи з впровадження інклюзивного навчання в Горішньошеровецькій ЗОШ І-ІІІ ст.

➢
Відвідування ресурсної кімнати для організації та проведення корекційно-розвиткових занять.


➢Тренінгове заняття для педагогів (асистентів вчителя) на тему:




"Інклюзивне навчання: рівні можливості".
Учасники семінару-тренінгу мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі.
По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.
скачать dle 10.3фильмы бесплатно
Похожі новини
Кадровий склад вчителів інклюзивного та індивідуального навчанняНарада у Кадубовецькій ЗОШ щодо організації виховного простору системи освіти Чернівецької області в умовах формування Концепції нової української школиВідбувся психолого-педагогічний практикумСемінар-практикум для вчителів біології на базі Заставнівської гімназіїСемінар-практикум для вчителів географії з теми «Проблемний підхід до навчання як один із аспектів удосконалення методики вивчення географії в умовах малокомплектної школи»