city skyline
» » » Про організацію харчування дітей у загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладах району у 2016р. №35 від 22.01.2016
» » » Про організацію харчування дітей у загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладах району у 2016р. №35 від 22.01.2016

    Про організацію харчування дітей у загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладах району у 2016р. №35 від 22.01.2016


    ЗАСТАВНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

    ВІДДІЛ ОСВІТИ

    Н А К А З

    22.01.2016 р.              м. Заставна                       № 35

     

    Про організацію харчування дітей

    у загальноосвітніх, дошкільних

    навчальних закладах району

    у 2016р.

     

    Відповідно до Законів України: «Про здійснення державних закупівель» (ст.2 п.1 ч.1), «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Постанов Кабінету Міністрів України: від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», від 02.02.2011 №116 "Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічнихнавчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість", від 26.08.2002 №1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів»; спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу»; Наказ Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»; на виконання рішення IV позачергової сесії Заставнівської районної ради VII скликання № 35-4/2016р. від 14.01. 2016 р. «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у закладах освіти району на 2016 рік, які утримуються з районного бюджету»

     

    НАКАЗУЮ:

    1.Призначити відповідальним за організацію харчування дітей у ДНЗ та ЗНЗ району технолога з організації харчування Гольцову Т.М.

    2.Організувати харчування дітей відповідно до Порядку організації харчування дітей у закладах освіти району на 2016 рік, які утримуються з районного бюджету, затвердженого рішенням IV позачергової сесії Заставнівської районної ради VII скликання №35-4/2016р. від 14.01.2016 р.

     

    3. Встановити вартість харчування на 2016 рік на одного учня у загальноосвітніх навчальних закладах на рівні 10,0 грн. на день.

    4. Звільнити від сплати за харчування дітей пільгової категорії: дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, учнів, які навчаються в інклюзивних класах, та учнів 1-4 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», видатки на харчування по яких проводити за рахунок коштів освітньої субвенції.

     

    5. Звільнити від сплати за харчування: дітей-інвалідів; дітей із сімей, що прибули на тимчасове проживання із Автономної республіки Крим, Донецької та Луганської областей; дітей із сімей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції у Донецькій та Луганській областях; дітей із сімей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції на сході України,видатки на харчування по яких проводити за рахунок коштів районного бюджету.

    6. Проводити в І півріччі 2016 року харчування учнів 1-4 класів, з розрахунку 50 відсотків коштів районного бюджету, або 5 грн. та батьківської плати в розмірі 50 відсотків або 5 грн.

    7. Встановити розмір плати, що вносять батьки, або особи, які їх замінюють за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах та начально-виховних комплексахна рівні 60 відсотків у місті та селищі і 40 відсотків у сільській місцевості від загальної вартості харчування наодну дитину з розрахунку 20,0 грн на день.

    8.Звільнити від сплати за харчування в дошкільних навчальних закладах та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів дітей пільгової категорії: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із малозабезпечених сімей, видатки на харчування по яких проводити за рахунок коштів місцевого бюджету;

    9. Проводити в І півріччі 2016 року харчування дітей із багатодітних сімей, в яких троє і більше дітей та відвідують заклади освіти з розрахунку 50 відсотків від батьківської плати;

    1. Керівникам загальноосвітніх,дошкільних навчальних закладів району:

    10.1. Забезпечити неухильне дотримання нормативно-правових документів та вимог санітарного законодавства щодо організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах району. 10.2. Здійснювати жорсткий і дієвий контроль за кількістю та якістю продуктів харчування, які надходять до навчального закладу, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування, станом їх зберігання.

    10.3. Контролювати якість готових страв, їх відповідність щоденному меню, виконання норм харчування.

    10.4. Затвердити комісію з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини у складі:

    - особи, відповідальної за організацію харчування, визначеної наказом позакладу;

    - медичної сестри;

    - комірника;

    - кухаря.

    10.5. Довести до відома бракеражної комісії інформацію про необхідні технічні, якісніхарактеристики продуктів харчування.

    10.6. Постійно заслуховувати питання організації харчування в загальноосвітньому навчальному закладі на нарадах при керівнику, педагогічних радах, батьківських зборах, виконкомах місцевих рад.

    11. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:

    11.1. Проводити оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування.

    11.2. Приймати продукти харчування та продовольчу сировину лише за наявності супровідних документів, які підтверджують відповідність даної продукції.

    11.3. При встановленні недоброякісності будь-якого продукту комісією з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини складати акт у трьох примірниках на недоброякісну продукцію разом із актом повертати постачальнику.

    11.4. При виявленні матеріально відповідальною особою нестачі або надлишку одного з видів продуктів надалі приймання продуктів здійснювати за участю представника постачальника, а також голови профспілкового комітету загальноосвітнього навчального закладу, результати оформлювати актом приймання.

     

    11.5. Медичній сестрі, комірнику, кухарю, при плануванні щоденного меню-розкладки дотримуватись перспективного двотижневого меню, картотеки страв.

    12. Медичній сестрі:

    12.1. Під час складання меню-розкладки дотримуватись норм виходу готових страв відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».

    12.2. Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладі, при цьому визначати фактичний вихід страв, їх температуру, смакові якості, консистенцію, запах, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції..

    12.3. Контролювати дотримання технології приготування страв кухарями.

    12.4. Щодня бути присутньою під час відбору кухарем добових проб кожної готової страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

    12.5. Контролювати виконання норм харчування у навчальному закладі, щомісяця проводити аналіз їх виконання, відповідно дозатвердженого набору продуктів, кожні десять днів, упродовж року з урахуванням норм заміни продуктів аналізувати за енергоцінністю. За необхідності проводити коригування харчування із зазначенням в Журналі обліку виконання норм харчування.

    12.6. Розміщувати завірене керівником навчального закладу щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків.

    12.7. Щодня проводити С-вітамінізацію страв та робити відповідний запис у Журналі обліку норм харчування та меню-розкладі.

    12.8. Контролювати безпечність та якість продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу, реєструвати в Журналі бракеражу сирих продуктів відомість про якість продуктів, що швидко псуються.

    12.9. Бути присутньою під час контрольної зачистки свіжих овочів, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса, зазначати у Зошиті обліку відходів.

    12.10. Контролювати санітарний стан харчоблоку у навчальному закладі, своєчасне проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку.

    12.11. Забезпечити контроль за дотриманням правил особистої гігієни персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку, про що зазначати в Журналі здоров’я працівників харчоблоку.

     

    13. Комірнику:

    13.1. Нести повну персональну відповідальність за якість та асортимент продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування за додержанням вимог зберігання. Здійснювати відповідний облік продуктів у Книзі складського обліку.

    13.2. Не замовляти та не приймати продукти, заборонені Інструкцією для вживання в навчальному закладі.

    13.3. Контролювати умови доставки продуктів харчування та продуктової сировини до загальноосвітніх навчальних закладів.

    13.4. Забезпечувати двотижневий запас продуктів тривалого терміну зберігання.

    14. Кухарю:

    14.1. Забезпечити відповідальність за зберігання та використання денного запасу продуктів, повноту закладки і вихід страв, якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технології приготування, відбір та зберігання добової проби страв, дотримання правил особистої гігієни, санітарний стан харчоблоку.

    14.2. Проводити контрольну зачистку свіжих овочів у присутності медичного працівника чи особи, відповідальної за організацію харчування, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса зазначати у Зошиті обліку відходів.

    14.3. Складати акт із залученням членів профспілкового комітету закладу, якщо питома вага неїстівної частини харчових продуктів перевищує санітарні відходи,та зазначати фактичну кількість відходів у Зошиті обліку відходів.

    14.4. Забезпечити відбір добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

    14.5. Видавати готові страви тільки після проби медичною сестрою або особою, відповідальною за організацію харчування, та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі їжі з харчоблоку, тільки в посуд із відповідним маркуванням.

    14.6. Суворо дотримуватися санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуючись послідовності виробничого процесу та технології приготування їжі для дітей.

    14.7. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного одягу.

    14.8. Власним підписом засвідчувати у Журналі здоров’я працівників харчоблоку відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій.

    14.9. Використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.

     

    15. Підсобному працівнику харчоблоку забезпечити належне миття кухонної та столової посуди, столів відповідно до санітарних правил і норм.

    16. Технологу з організації харчування:

    16.1. Розробляти пропозиції з впровадження нових технологічних процесів, виготовлення страв з використанням нової техніки, технології, які дозволяють підвищити рівень обслуговування дітей.

    16.2. Організовувати вивчення потреб дітей в асортименті, якості продукції та видах послуг.

    16.3. Організовувати розроблення та затвердження нових рецептур та технологій приготування страв та виробів; норм відходів та витрат у процесі кулінарної обробки нових видів сировини; раціональних норм харчування з урахуванням запитів різних вікових груп дітей, фірмових, дієтичних страв та виробів за спеціальними рецептами; брати участь у складанні меню.

    16.4. організовувати контроль за раціональним використанням і якістю сировини продуктів харчування, готових страв.

    16.5. контролювати додержання технології приготування та відпуску страв і виробів, калькуляцій і цін, натуральних норм, додержання середніх цін на продукти харчування.

    16.6. Проводити семінари-навчання, брати участь у роботі атестаційних комісій з підвищення професійного рівня кухарів.

    16.7. Готувати матеріали за наслідками контролю з організації харчування на колегії відділу освіти, наради керівників закладів освіти, наради при голові та заступниках районної державної адміністрації.

    17. Приватним підприємцям, які забезпечують гаряче харчування у ЗНЗ та ДНЗ району:

    17.1. забезпечувати виконання тендерних угод щодо організації гарячого харчування школярів.

    17.2. дотримуватися постанови головного державного санітарного лікаря в Чернівецькій області від 10.03.2009р. №1 «Про заборону реалізації напівфабрикатів, харчових продуктів, продовольчої сировини, промислового в-ва на харчоблоках у загальноосвітніх, дошкільніх навчальних закладах та оздоровчих закладах області», заборонити використовувати на харчоблоках напівфабрикати промислового виробництва, недозволені продукти, що містять синтетичні барвники, підсолоджувачі, ароматизатори, консерванти, кремові вироби, натуральну каву, чіпси, жирну свинину, гриби, соуси, майонез.

    17.3. Здійснювати закупівлю продуктів харчування за цінами не вищими за середньо обласні.

    17.4. Забезпечувати поставки у навчальні та дошкільні заклади якісних сертифікованих продуктів харчування, належне зберігання продуктів у складських приміщеннях та у холодильному обладнанні

    17.5. Систематично урізноманітнювати меню дитячого харчування враховуючи пори року, вікові категорії дітей.

    17.6. Забезпечувати належний стан харчоблоків та залів їдалень, працівників харчоблоків – спеціальним одягом.

    17.7. Вживати заходів щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. Дотримуватись санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог щодо організації харчування учнів та вихованців у навчальних закладах.

     

    18. Наказ розмістити на інформаційному сайті відділу освіти райдержадміністрації.

     

    19. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіт Молдована І.Д.

     

    Начальник відділу освіти Матейчук М.Г.

     

    Наказ №35 від 22.01.2016 [76,5 Kb] (cкачувань: 222)
    скачать dle 10.3фильмы бесплатно


    Похожі новини
  • Про невідкладні заходи із запобігання спалахів гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь у загальноосвітніх навчальних закладах,заборони використання та продажу у буфетах недозволених продуктів
  • Про забезпечення безкоштовним гарячим харчуванням дітей, які прибули із зони АТО та дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції